هیــــــــ روزگار
▐ غـُروبـــِ اَبـَـבےِ روزگارِ مَـלּ ▐

حالا به معنی این جمله رسیـــــــــــدم که میگهــــــ :

 

چهـ سخت است من باشم تو باشی ولیـــــــــ قسمت نباشـــــــــــد

 

این دفه وقتیــــــــــــ گفتی هنوزم مثل روز اول دوست دارم اما نمیشه جونم در اومـــــــــــد

 

حق من نبود

 

اشکهاییــــــــــ که ریختم 

 

دیگه نمیتونستــــــــــم ادامهـــــــ بدم غرورمو زیر پام گذاشتــــــــــــم

 

این دفه من گفتـــــــــــــم یه فرصت دیگه بر خلاف اون سهـ چار دفه ی قبلی

 

چون میدونستــــــــــــم تو دیگه برنمیگردی

 

دوستامـــــــ نذاشتن گفتن دیدن عذابت سختهـــ 

 

غرور لعنتیتو کنار بذار و بهش بزنگ البته یکیشون

 

و خیلی ازش ممنونم 

 

من دوست دارم اونم بیش از حد 

 

دیوانهــ وار عاشقتم

 

اون لحظه که غرورمو زیر پام میذاشتم بدون اینکه بدونم که دوباره به دستت میارم یا نه 

 

مثل یه معامله ی وحشتناک در اوج ورشکستگی برای یه تاجر بود 

 

اما امید داشتم چون تو گفته بودی هنوزم دوسم داری چون حرفات بهم میفهموندن که هنوزم دوسم داری 

 

و حالا که هنوزم باهاتم میتونم بگم غرورم به درک از این به بعد تو مایه ی غرورمی 

 

دیگه بدون تو غرورم برام ارزشی نداشت

 

با تو معنای وقعی دوس داشتن رو درک کردم 

 

خدایا ازم نگیرش اگه هم بگیریش نمیگم میمیرم نه زندگی ادامه داره 

 

اما سختــــــ

 

به قول معروف : میگذرد روزی این شبهای دلتنگیــــــــــــ

 

واقعا دوست دارم 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاريخ جمعه 2 / 5 / 1392برچسب:, | ساعت16:28 | نويسنده غـــــــرᕤبـــِ تـَᑔـهایـــــــے
|