یهــ ...
▐ غـُروبـــِ اَبـَـבےِ روزگارِ مَـלּ ▐

یهـ اتاق تاریکـــ

 

یهـ سکوتـــِــ بُهتــــ آلود

 

یهـ آرامش مسموم

 

یهـ آهنگ ملایم

 

یهـ جُملهـ ی عمیق وسط آهنگ

 

بی تو من در همه ی شهر غریبم

 

و یهـ قطره اشک که رو گونه هام لغزید

 

بهم فهموند که چقد دلم برای داشتنت تنگ شده

 

امشب دستام بهونه ی دستاتو داره و چشمام حسرت یه نگاه تو اون چهره ی معصوم

 

یهـ بغض غریب تو گلوم لونهـ کرده

 

و یهـ احساس غریبتر داره تبر به ریشه ی بودنم میزنه

 

 

 

 

 

دلم برای روزای آفتابی گذشته بی تابی میکنه  

 

 

و پاهام بدجوری دلتنگ پا گذاشتن تو جاده ی بارون زده ی خیالته

 

چقد سخته آرزوی کسی رو داشتن که آرزوتو نداره

 

چقد سخته دلتنگ کسی بودن که دلتنگ دیگریه

 

خواستم رو یادت خط بکشم

 

خواستم دیگه دلتنگت نباشم

 

از جام بلند شدم

 

چراغای اتاقو روشن کردم

 

سکوت رو شکستم

 

آهنگ رو قطع کردم

 

و اشکامو پاک

 

اما قطره ی اشک بعدی هم رو گونه هام ســُــر خورد

 

تا بهم بفهمونهـ ، هنوزم دلتنگـــــــــم

 

هنوزم دلتنگمــــــــــــ



نظرات شما عزیزان:

ღشمیم عشقღ
ساعت0:15---2 مرداد 1392
رفاقت راجای عشق در دلم سپردم تا با یاد دوست از درد هیچ عشقی نسوزم

ღشمیم عشقღ
ساعت18:59---1 مرداد 1392
/ت1/ب2/ر3/ی4/ه5/ن6 /و7/
172513464
اگه تونستی بخونی جوابشو بفرست


ღشمیم عشقღ
ساعت18:59---1 مرداد 1392
میسیی اجی جونمممممم
اگرادم ها شبیه نوشیدنی بودند به نظرت من کدوم بودم؟
قهوه
چایی
کاپوچینو
شیر
ابمیوه
ابجو
ودکا
شراب
جواب بده تامعنی شو بگم


ღشمیم عشقღ
ساعت18:54---1 مرداد 1392
سلامممممم تو هم وبلاگ قشنگی داریییییییی منم لینکت می کنم اما لینک من کووووووووو

♥ ZhIlA♥
ساعت13:32---22 تير 1392
سلام اجی جووونم خوبی عزیزم
ووب جدید مبارکت باشه عزیزدلم
خیلی قشنگه گلکم
اجی من توماه رمضون نیستم فرداشب میرم
مشهد
تا عید فطر
توچه خبرا خوبی عزیزمم دلم واست تنگ میشه عزیزم
راستی من لینکتم میکنم اجی جوونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاريخ یک شنبه 21 / 4 / 1392برچسب:, | ساعت14:46 | نويسنده غـــــــرᕤبـــِ تـَᑔـهایـــــــے
|