تنهایی را دوست دارم زیرا ........
▐ غـُروبـــِ اَبـَـבےِ روزگارِ مَـלּ ▐

 

 

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ......

 

تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ......

 

                                    تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم ......

 

                                    تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست ......

 

تنهایی را دوست دارم زیرا .........

 

در کلبه ی تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد




نظرات شما عزیزان:

هادي
ساعت10:27---5 آبان 1391
سلام....

عزيزم..خوبي.????

عزيزم...برو به قسمت لينك هاي وبلاگ..

عنوان :

توضیحات :

آدرس :

وضعیت : فعال غیر فعال

......

تو قسمت عنوان نام كاربري مانند خودت دختر عاشق...

در قسمت توضيحات جيزي ننويس

در قسمت ادرس وبلاگ مانند اين

http//www.lover-girl.loxblog.com

بعدش هم..ثبت بيوند رو بزن..تموم بشه...


پاسخ:مر3000000000000 از اینکه کمک کردی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاريخ پنج شنبه 4 / 8 / 1391برچسب:تنهایی را دوست دارم زیرا ,,,,,,,,,,, ' , | ساعت18:17 | نويسنده غـــــــرᕤبـــِ تـَᑔـهایـــــــے
|