غـــُـــرور بَعد اَز رَفتَنـِ تو ( خُدایـِ ناکَردهـ)
▐ غـُروبـــِ اَبـَـבےِ روزگارِ مَـלּ ▐

دیگـــــَـــــر نهـ اَشکهایــــــَــــــــم را خــواهـیـــــ دیــــــــد

نهـ اِلتـــــــــماس هایـــــــــَـــم را

و نهـ اِحساساتـــــِ ایــنـ دِلـــــِ لَعنَتــــــــــــیـ را…

بهـ جـــــــــایـــِ آنـ اِحســـــــــاسیـ کــــــــهـ کُـــشـتـیــــــ

دِرَخـتــیـ اَز غــُــرور کاشـتـــــــــــــــم…



نظرات شما عزیزان:

armin
ساعت1:28---31 ارديبهشت 1392
لینکت کردم گلم / هروقت وقت داشتی بم یه سری بزن و رو بنرام کلیک کن / ممنونت میشمپاسخ: okay hatman

جواد محمدی
ساعت21:47---27 ارديبهشت 1392
با سلام به شما دوست عزيز وخسته نباشيد از اينکه مطالب خوب در وبلاکتون قرار داده ايد چون مطالب خوب در وبلاکتون قرار داده ايد من هم به شما کمک مي کنم در گسترش و آمار بازديد آن فقط شما بايد يک لطفي بکنيد و بايد بياييد در وبلاک من عضو شويد من هم بعد از اينکه شما عضو شديددر عرض 2 ساعت آماربازديد شما را به روزي 300 تا مي رسونم کم کم هم جوري به بالا مي ره تا برسه به روزي 1000 تا وبقيش ديگه چون آمار بازديد تون رفته بالا ديگه به من نيازي نداريد چون کم کم گوگل شما را بالا مي کشد باتشکر ازوبلاک خوبتون

شماره من براي اينکه اس ام اس بديد 09302410519

وبلاک من www.tedsniper.loxblog.com

آدرس کوتاه www.tedsniper.lxb.ir

تذکر: حتما آدرس وبلاک تون رو تو اس ام اس بنويسد ويا در قسمت نظر بدهيد اعلام کنيد نظر به صورت خصوصي ارسال کنيدمثل مثال زير:پس زود بيا

www.reza.loxblog.com مثال :من عضو شدم با اين آدرس وبا نام رضا


armin
ساعت20:56---27 ارديبهشت 1392
با سلام دوست عزیز به وبم یه سری بزن و رو چند تا از بنرا کلیک کن. / اگرم خواستی تبادل لینک کنیم بگو که لینکت کنم / اگه نیای ناراحت میشم و اگه رو تبلبغات کلیک نکنی ناراحت تر میشم اااااا

باران عشق - مهدیباwww.mahdiba.tk
ساعت20:54---27 ارديبهشت 1392
سلام.
در باران عشق منتظرتم..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاريخ پنج شنبه 19 / 2 / 1392برچسب:, | ساعت10:46 | نويسنده غـــــــرᕤبـــِ تـَᑔـهایـــــــے
|