کــــــــــــــاش
▐ غـُروبـــِ اَبـَـבےِ روزگارِ مَـלּ ▐

 

کاش کودک بودم

 

تا بهــ ـهر بهانهـ ایـ بهـ آغوشـــی پناهـ میـــ بردم

 

و آســــودهـ اشــــــک می ریختــــم !

 

بزرگ کهـ باشی بایـــد بغضهـــای زیادیـ را بیـ صــــدا دفنـ

کنـــــــــی ...



نظرات شما عزیزان:

ya30
ساعت15:20---16 فروردين 1392
sallam azizam khoobi aji junam
webet golam messe khodet khojele
ba tabadole link mivafeghi aji junam?


پریا
ساعت14:57---14 اسفند 1391
اسم نویسنده وب عاشق زهرا چیه؟؟؟؟

ژیلا
ساعت22:22---13 اسفند 1391
سلام اجی قربونت برم خوبی چی میکنی
چخبرا درساتومیخونی
خوب میکنی
ازهرچه کی ازوجودت حس میکنی
بنویس
هرچی بودونبودو فراموش کن مثه من نباش اجی خوبه من
خیلی گلی فداتشم


امين
ساعت9:37---7 اسفند 1391
اي كاش اي كاش
اي كاش كودك بوديم و با يك لبخند دو با همه را دوست ميداشتيم


ژیلا
ساعت0:13---4 بهمن 1391
سلام اجی خوبی قربونت برم
خیلی دلم برات تنگ میشه
امایه مدت بایدبرم چووووووون خسته شدم
خیلییییییییییییی دلم واست تنگ میشه
حلالم کن


ژیلا
ساعت0:28---2 بهمن 1391
آدم ها برای هم سنگ تمام می گذارند امــا نه وقتی که در میانشان هستی ، نـه !!!


آنجا که در میان خاک خوابیدی ، “سنگِ تمام” را میگذارند و می روند


♥...گل پسر...♥
ساعت23:47---1 بهمن 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاريخ دو شنبه 30 / 10 / 1391برچسب:, | ساعت15:23 | نويسنده غـــــــرᕤبـــِ تـَᑔـهایـــــــے
|