عشق
▐ غـُروبـــِ اَبـَـבےِ روزگارِ مَـלּ ▐

love is like the air we breathe it may not always be seen, but it is always felt and used and we will die without it

عشق مثل هوایی است که استشمام می کنیم آن را نمی بینیم اما همیشه احساس و مصرفش می کنیم و بدون آن خواهیم مرد



نظرات شما عزیزان:

ژیلا
ساعت15:17---16 آبان 1391
سلام قربونت برم خوبی فداتشم
بابا
دلم برات تنگ میشه خوحوصله ندارم چیه
فک میکنی من حوصله دارم اما خو دیگه مطلب میذارم
تاخودمو خالی کنم
آجی راستی
عشق قدیمیم
اون خائن برگشت
دیشب
همین دیشب
التماس کردنشودیدم
پشیمون شدنشودیدم
دارم باتمومه وجودم خداروشکرمیکنم
منتظرهمچنین روزی بودم
تامثه خودش راحت دلشوبشکونم


ژیلا
ساعت13:56---15 آبان 1391


خدايا ، حکمت قدم‌هايي را که برايم بر ميداري بر من آشکار کن



تا درهايي را که بسويم مي‌گشايي ، ندانسته نبندم

و درهايي که به رويم ميبندي ، به اصرار نگشايم . . .



سلام بامعرفت کجایی تو ماروفراموش کردی نه؟پاسخ:aji in che harfiye in etefagh hich vaght nemiofte aji joonam hosele nadaram aji


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاريخ دو شنبه 13 / 8 / 1391برچسب:, | ساعت18:47 | نويسنده غـــــــرᕤبـــِ تـَᑔـهایـــــــے
|