چه اشتباه بزرگیست
▐ غـُروبـــِ اَبـَـבےِ روزگارِ مَـלּ ▐

چه اشتباه بزرگیست , تلخ کردن زندگیمان

 

برای کسی که در دوری ما

 

شیرین ترین لحظات زندگیش را سپری می کند .....



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت18:48---9 آبان 1391
سلام و خسته نباشی!

میگم چه وب زیبا و خوشگلی داری!!

من لینکت کردم رفیق!

خواستی یه سری هم به ما بزن
پاسخ:مر30 حتما سر میزنم ممنون بایت اینکه ما رو لینکیدی ما هم شما رو میلینکیم رفیق


ژیلا
ساعت19:46---8 آبان 1391
درطوفان زندگی ناخداباشید،امابایادخدا....سلام آجی جون کجایی؟خبری ازت نیست؟ پاسخ:مگه درس میذاره هر وقت سرم رو از رو کتابا بلند کردم میام سر میزنم آجی گلم

ژیلا
ساعت15:00---6 آبان 1391
سلام دوست خوبم این مطلبت خیلی قشنگه خیلی دوسش دارم راستی من لیکوندمت ها!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاريخ دو شنبه 6 / 8 / 1391برچسب:, | ساعت14:20 | نويسنده غـــــــرᕤبـــِ تـَᑔـهایـــــــے
|