سرنوشت
▐ غـُروبـــِ اَبـَـבےِ روزگارِ مَـלּ ▐

باران سرنوشتش را پذیرفت از آسمان به زمین آمد

 

باد به دل کندن عادت کرده بود

 

و کوه به ماندن

 

و اما سرنوشت من هم زیاد بد نیست ,

 

با خیالت سر میکنم , اما تنها.



نظرات شما عزیزان:

هادي
ساعت14:31---6 آبان 1391
بازم سلامممممممممممممممممم..
عزيزم نگو وب تو...وب من مال توست...
عزيزم...من هم خوشحال شدم.....


هادي
ساعت20:29---5 آبان 1391
بازم سلاممممممم
ميشه باهات كمي بيشتر اشنا بشم؟؟؟


هادي
ساعت18:55---5 آبان 1391
سلام...
خوبي..؟
عزيزم وب من خوشگل نيست....بلكه تو زيبا ميبيني....
راستي وب تو از وب من خوشگل تره....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاريخ یک شنبه 5 / 8 / 1391برچسب:, | ساعت18:7 | نويسنده غـــــــرᕤبـــِ تـَᑔـهایـــــــے
|